среда, 18. децембар 2019.

MUŠKARCI I SEKS
Koliko su za seksualnu disfunkciju bitne psihološke blokade?
Gotovo da uvek postoji neka psihološka blokada, otpor, strah koji utiče na razvoj seksualne disfunkcije. Ali, ona se ponekad može stvoriti "sama od sebe" - kada muškarac ulazi u seks bez posebne želje, kada je premoren ili emotivno istrošen, pod uticajem alkohola i sl., pa gubitak erekcije u tim okolnostima pokreće sumnju u sebe i sopstvenu erekciju/ uzbuđenje.
Tada se često pojavljuju pitanja poput: Šta nije u redu sa mnom, da li sam postao impotentan, šta ako ona to primeti i raskine sa mnom zbog toga, šta da radim kada sledeći put budemo imali odnos itd…
Ta pitanja dovode do negativne anitipacije budućeg seksualnog susreta, pa neki muškarci kreću u pravcu izolacije, a drugi se bore sopstvenim snagama, često uz pomoć dopinga - lekova za erektilnu disfunkciju.
Nijedan od ta dva pristupa nije delotvoran: prvi jer osoba zatvara put rešavanja poteškoća, a drugi jer osoba bira neadekvatan način da se suoči sa njima.

31 коментар:

  1. Pozdrav u sezoni, prijateljima, zovem se Dubravka Gradiški iz Hrvatske i liječnica sam i imam 49 godina. Ljubazno pročitajte moje istinsko životno svjedočanstvo, imam pozitivnu namjeru da će ove informacije pomoći nekome tko čita ovaj članak, u roku od dva dana obnoviti raskinuti brak i povratiti izgubljenu ljubavnu vezu. Nakon godina u vezi s Paulom, prekinuo je sa mnom, učinila sam sve da ga vratim da me voli, ali sve što sam učinila bilo je uzalud, toliko sam ga željela zbog ljubavi koju prema njemu imam , Pitao sam ga dajem obećanja za sve što sam imao, ali on je odbio. Objasnio sam problem svojoj kolegici na poslu i ona mi je predložila da se radije obratim ljubavnom čarobnjaku koji bi mi mogao pomoći da mu uzvratim ljubav, ali ja sam tip osobe koja nikad nije mislila da dio ljubavnih čarolija postoji ili radi, nisam imao izbor, ali da isprobam, poslao sam e-mail na spellcaster channel i rekao mi je da nema problema sve će biti u redu prije tri dana, da će se moj bivši vratiti prije tri dana, bacio je komad ljubavne čarolije u zrak i iznenađujuće je drugi dan bio oko 3.00 ujutro. Bivši me ljubavnik nazvao na mobitel, bila sam toliko iznenađena da sam se odazvala Telefonskom pozivu i sve što je rekao bilo je da mu je bilo toliko žao zbog svega što se dogodilo da je želio da mu se vratim jer me toliko voli. Bila sam tako sretna i tako smo počeli živjeti sretno zajedno. na ovaj način možete ga kontaktirati ako vam je potrebna pomoć možete ga kontaktirati putem ove adrese e-pošte: dralaba3000@gmail.com ili ga kontaktirati na whatsapp: 2349071995123

    ОдговориИзбриши
  2. Bila sam povrijeđena i slomljena srca kada se prije sedam mjeseci u mom braku dogodio jako veliki problem između mene i mog muža. toliko strašno da je odnio slučaj na sud radi razvoda. rekao je da više nikad ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu na teške bolove. Pokušala sam ga na sve moguće načine vratiti, nakon mnogo preklinjanja, ali bezuspješno. a on je potvrdio da je donio odluku i da me više nikad ne želi vidjeti. Tako sam jedne večeri, vraćajući se s posla, srela svoju staru prijateljicu koja je tražila mog muža. Pa sam mu sve objasnila, pa mi je rekao da je jedini način da vratim muža da posjetim bacača uroka, jer je i on to stvarno učinio. Tako da nikad nisam vjerovao u magiju, ali nisam imao izbora nego poslušati njegov savjet. Zatim mi je dao e-mail adresu bacača uroka kojeg je posjetio. dralaba3000@gmail.com. Sljedećeg jutra poslala sam e-mail na adresu koju mi ​​je dao, a čarolija me uvjerila da ću muža vratiti sljedeća dva dana. Kakva nevjerojatna izjava!! Nikad nisam vjerovao, pa je razgovarao sa mnom i rekao mi sve što moram učiniti. Onda ih radim bez povišice, pa me sljedeća dva dana, začudo, zvao suprug koji me nije zvao zadnjih 7 mjeseci da mi javi da se vraća. Tako nevjerojatna !! Tako se isti dan vratio, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i bol koji je nanio meni i mojoj djeci. Tada je od tog dana naša veza bila jača nego prije, uz pomoć sjajnog bacača uroka. Dakle, savjetovati ću vas ako imate bilo kakvih problema, obratite se dr alabi na email: dralaba3000@gmail.com ili ga kontaktirajte na whatsapp i viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744.......

    ОдговориИзбриши
  3. Pozdrav prijatelji, ovo je moje svjedočanstvo. u braku sam 5 godina i živimo zajedno 9 godina. Bili smo razvedeni 4 mjeseca. Želi otići i ne želi spasiti naš brak. Bili smo sjajan par (bar sam ja vjerovao u to) i rijetko smo se svađali. Nekoliko mjeseci prije nego što je otišao od kuće, bio je tako neaktivan i puno je spavao. Shvatila sam da ima emotivnu vezu s nekim i potvrdila sam da ga privlači. Tada je rekao da više nije zaljubljen u mene i da ne može živjeti sa mnom. Molila sam se, plakala i tako mjesecima. Stvarno mi treba pomoć i želim svog muža natrag. Surfala sam po internetu kad sam vidjela svjedočanstvo jedne žene da je dr. Alaba bio prekrasan mađioničar koji je pomogao u liječenju mioma i da je mogla natjerati vlastito dijete da se pribere kod kuće. ona je napisala njegov kontakt i ja sam ga kopirala, prvo sam sumnjala u ovaj kontakt, ali stvarno mi treba trajno rješenje za moj problem, pa mu pošaljem poruku u kojoj objašnjava svoju situaciju, rekao mi je da se pobrinem da se muž vrati ako imam da se tako ponašam kako mi je ukazao, učinila sam sve što mi je rekao, a četvrtog dana dobila sam ispriku od njega da ne zna što mu je, te večeri se vratio kući i molio se za sve njegove grijehe i budući da su naša ljubav i brak postali jači, želim se zahvaliti velikom magičaru čarolija dr. Alabi na njegovom dobrom radu i ponovnoj sreći u životu. Ako imate iste obiteljske probleme ili druge probleme, kontaktirajte dr. Alabu danas na: dralaba3000@gmail.com ili ga kontaktirajte na WhatsApp i Viber na ovaj broj:+1 (425) 477- 2744 Mogu izvesti bilo koju čaroliju za koju mislite da ja sam živo svjedočanstvo .................

    ОдговориИзбриши
  4. Razveden sam već nekoliko godina. Kako su godine prolazile, shvatila sam da se moj brak raspao, da sam slomljena i depresivna. Bilo je to najjadnije i najpotresnije razdoblje u mom životu, ništa drugo nije važno, samo sam želio svoj dom natrag i ponovno biti sretan. Nekako sam slučajno naišla na post u vezi s čudesnim djelima DR WALE-a i samo tjedan dana nakon konzultacija s njim, marljivo slušajući njegove upute, moj bivši suprug mi se obratio, ispričao se i bio spreman učiniti da stvari funkcioniraju. Sada planiramo zajednički odmor, da nadoknadimo sve izgubljeno, sada sam super uzbuđen i sretan, štoviše vječno sam zahvalan DR WALE-u što mi je vratio dom.. Možete ga kontaktirati za pomoć da vratite ljubav i mir u vaš brak ili veza. Možete mu poslati WhatsApp/Viber na +2347054019402 ili na e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  5. Dobar dan prijatelji, po struci sam liječnik. Nikad nisam stvarno vjerovao u superfeshier zbog svoje profesionalne pozadine sve dok nisam naišao na dr. Ajayija, moćnog bacača čarolija koji je odličan u svom radu. Imala sam problema u svom 12-godišnjem braku kada sam otkrila da je moj suprug bio u vezi sa svojom kolegicom pa sam mu se suočila, sve što mi je mogao reći je da trebam biti spremna za razvod jer sam mu dosta, ovo je bilo stvarno iznenađujuće jer za dva dana dobijem papir za razvod od njega, molim ga da prestane ali on se čudno ponašao ni ne razmišljajući kako će to utjecati na našu djecu, tada sam razgovarala s prijateljicom o svom problemu i rekla mi je kako je bila u sličnoj situaciji, ali je dr. Ajayi napravio ljubavnu čaroliju za nju koja joj je spasila brak, bio sam skeptičan, ali stvarno ne želim propali brak pa sam kontaktirao dr. za pomoć, nakon što sam mu objasnio svoju situaciju, rečeno mi je što treba učiniti i danas je moj muž ponovno u miru sa mnom i prekinuo sam sve svoje loše postupke prema meni. Ako imate problem u vezi, dr. Ajayi je vaša zadnja stanica za rješenje. Možete kontaktirati na Whatsapp / Viber: +2347084887094 ili Email: drajayi1990@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  6. Želim upotrijebiti ovaj mogući način da cijenim jednog čovjeka kojemu iskreno zahvaljujem i visoko cijenim njegovu pomoć i dobrotu koju mi ​​je iskazao. Želim reći VELIKO HVALA DR. WALEU, vi ste zaista NAJVEĆI SVJETSKI BACAČ ČARONICA. bez kompromisnih riječi, DR WALE mi je pomogao da vratim svoj davno izgubljeni brak s mojim mužem i također vratio svoj život na svjetlo dana kada sam mislila da je sve nestalo. Sada sam novo stvorenje uz pomoć njegove moćne čarolije. prijatelji ovdje, molim vas, molim vas da više ne tražite spamere koji se ponašaju kao pravi bacači čarolija, NAJPRAVIJI I NAJPRAVIJI BACAČ ČAROLIJA je DR WALE NAJVEĆI NA SVIJETU. on je tako vjeran svojim riječima i njegove riječi su značajne. kontaktirajte ga sada na WhatsApp/Viber : +2347054019402 ili e-mail : drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  7. Moja želja trenutno je da Bog nastavi blagoslivljati dr. Ibinobu za njegova dobra djela prema životima onih ljudi kojima je srce slomljeno. Moje ime je Michael DeBruin i ja sam iz Njemačke, prošlo je dosta vremena otkako se stav moje ljubavnice promijenio od brižnog tipa kakav je bila prema meni, ali kasnije se pokazalo da uopće nije brižna. Ali nedugo, kasnije sam otkrio da je moj ljubavnik imao aferu s nekim drugim, a zatim mi je još rekao da me ne treba nakon svega što smo prošli. Jednog dana, prijatelj mi je rekao za bacač čarolija, da s čarolijom Vratit ću svoju ženu, uzeo sam njegov broj mobitela, zatim sam ga nazvao i također WhatsApp njega na što mi je on odgovorio, a ja sam se žrtvovao čaroliju i kupio mi je predmete koje je koristio za žrtve i kasnije me nazvao da će mi se prije 48 sati moja ljubav vratiti i sada smo zaljubljeniji jedno u drugo nego ikad. možete ga dobiti na WhatsApp +2348085240869, e-pošta: dromionoba12@gmail.com.. Moja se ljubavnica vratila i prekinula s drugim tipom s kojim je bila u vezi... Hvala dr. Ibinoba

    ОдговориИзбриши
  8. HITNA I UČINKOVITA LJUBAVNA ČAROLIJA KOJA ĆE VAM POMOĆI DA VRATITE BIVŠEG LJUBAVNIKA VRLO BRZO WHATSAPP: +2347054019402
    Želim se zahvaliti dr. WALE-u na dobroj stvari koju je učinio za mene, iako nisam siguran je li ovo najbolji forum za iskazivanje moje radosti i sreće zbog onoga što je učinio za mene, ali ne mogu sakriti sreću i moja radost pa je moram podijeliti s ljudima, moj brak se srušio prije otprilike godina i pokušala sam sve što sam mogla, ali bezuspješno. Vidio sam post i svjedočanstvo o dobrim stvarima koje je radio DR WALE pa sam odlučio pokušati. iako je on uvijek zauzet čovjek, ali kad je odgovorio na moj WhatsApp, dao mi je tjedne da se moj brak obnovi, baš kao što je rekao, moj brak je obnovljen od tada sam sretan i živim sretno, tako sam zahvalan DR WALE . uvijek možete WhatsApp/Viber : +2347054019402 ILI Email : drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  9. Kako vratiti bivšeg ljubavnika iako se čini nemogućim.
    Nakon što je moj dečko s kojim sam bila tri godine prekinuo sa mnom, jedva sam mogla govoriti, a da ne zaplačem. Osjećao sam se zaslijepljeno i nisam znao što učiniti i bio sam shrvan. Najbolnije od svega je to što sam zbog njega bila trudna. Htjela sam ga natrag. Učinila sam sve što je bilo u mojoj moći da ga vratim, ali sve je bilo uzalud, toliko sam ga željela nazad zbog ljubavi koju sam gajila, molila sam ga na sve, obećavala sam, ali on je odbijao. Objasnio sam svoj problem sestri i ona mi je predložila da se radije obratim čaraču koji bi mi mogao pomoći da bacim čaroliju da ga vratim, nisam imao izbora nego dati mu trag. Poslao sam poruku čarobnjaku koji se zove DR WALE, i on me uvjerio da nema problema i da će sve biti u redu, rekao mi je što treba učiniti i dao sam potrebne stvari. Bacio je čaroliju i iznenađujuće nekoliko tjedana kasnije nazvao me moj dečko. Bilo je tako iznenađujuće, odgovorila sam na poziv i sve što je rekao je da mu je jako žao zbog svega što se dogodilo da želi da se vratimo zajedno. Također je rekao da me jako voli. Bila sam tako sretna i otišla sam k njemu tako da smo ponovno počeli sretno živjeti zajedno. zahvaljujući DR WALE-u. ako ste ovdje i vaš ljubavnik vas odbija, ili vam je dečko otišao kod druge djevojke, nemojte više plakati, kontaktirajte DR WALE-a za pomoć sada.. Ovdje je njegov kontakt.
    WhatsApp mu na: +2347054019402
    E-pošta: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  10. Trebate li natrag bivšeg muža ili želite spasiti svoj brak/vezu od raspada i razvoda? možete kontaktirati DR WALE WhatsApp/Viber izravno na +2347054019402
    Želim da svijet sazna za ovog velikog ljubavnog čarobnjaka koji je dobro poznat kao DR WALE, on ima savršeno rješenje za probleme u vezi i braku. Glavni razlog zašto sam otišla kod DR WALE-a je bilo rješenje o tome kako mogu vratiti svog muža jer u zadnje vrijeme moj muž i ja imamo problema u braku zbog neke druge žene, pročitala sam puno svjedočanstava o internet o ovom moćnom DR WALE-u i bila sam tako zadovoljna pa sam odlučila potražiti pomoć od njega i kontaktirala sam ga što je učinio savršen posao bacivši učinkovitu ljubavnu čaroliju na moj brak što je natjeralo mog muža da mi se vrati i moli za oprost, a sve se to dogodilo u roku od nekoliko tjedana, a sada je prošlo oko 3 mjeseca. Neću prestati objavljivati ​​njegovo ime na netu zbog dobrog posla koji radi. Odbacit ću njegov kontakt radi korisnosti onih kojima je potrebna njegova pomoć. KONTAKTIRAJTE DR WALE-a putem WhatsApp/Vibera: +2347054019402 ILI e-pošte: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  11. Dok čitate ovo, znajte da su vaši problemi napola riješeni ako samo možete poduzeti radnje u vezi s njima, jer on je moćan duhovni čovjek vani po imenu DR WALE kojeg sam upoznao čitajući neki članak na internetu, imate li problema u svojoj vezi i želite li trajno rješenje ili imate bilo kakvih zdravstvenih problema DR WALE će vas oduševiti svojom velikom snagom kontaktirajte ga na WhatsApp/Viber : +2347054019402 ili e-poštom: drwalespellhome@gmail.com Pomogao mi je s čarolijom koja je vratila mog muža kući nakon 9 mjeseci odvajanje, on je također sposoban pripremiti trave za bilo koju vrstu bolesti.

    ОдговориИзбриши
  12. Mnogo su bacača čarolija na internetu, ali DR WALE je drugačiji od njih. DR WALE će biti vaše posljednje autobusno mjesto. DR WALE je prava osoba koja će vam također pomoći da riješite sve svoje probleme. Uz njegovu pomoć sva će vaša tuga nestati, a on će vam vratiti sreću. Kada sam upoznala DR WALE-a, objasnila sam mu sve probleme koje sam imala sa svojim mužem kojeg je napustio da bi ostao s drugom ženom. Ostavio je mene i djecu bez ičega. Nakon svih mojih objašnjenja, DR WALE mi je rekao da moram platiti za STAVKE što sam i učinio. Zatim mi je rekao da će čarolija proraditi danima na koje ja čekam. I moje iznenađenje nakon nekoliko dana primila sam poziv glas mog supruga koji je plakao na telefonu i rekao mi da ne zna što ga je spopalo. molio me za oproštenje i rekao mi da se vraća kući. Upravo sada svi ponovno živimo sretno zajedno. Sve hvala DR WALE-u za sjajan rad. I vi možete kontaktirati DR WALE-a na WhatsApp/Viber: +2347054019402 ILI Email: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  13. udala sam se za svog dečka iz srednje škole, oboje imamo troje djece. živjeli smo dobro sve dok nas njegova maćeha nije došla posjetiti. nakon tjedan dana kad je otišla, i moj se muž počeo čudno ponašati, bila sam i ja. Bio sam šokiran i iznenađen jer nikad nisam znao što sam krivo učinio. rekao mi je da prekida naš brak i da će povesti i djecu sa sobom. jer znam da moj muž nije bio takav čovjek s lošim srcem, samo sam trebala tražiti rješenje na vrijeme. tako sam naišao na DR WALE-a i vidio mnogo dobrih svjedočanstava o njemu. pa sam ga kontaktirao i rekao mu sve što se događa sa mnom. DR WALE mi je rekao da će pripremiti čaroliju za mene, i zamolio me da uzmem neke stvari koje sam također platio. Nakon što je bacio čini za mene, ispostavilo se da iza svega što se događalo u našem braku stoji maćeha mog muža. previše je razdvojila mene i mog muža, moja supruga maćeha je sada posramljena. sve zahvaljujući DR WALE-u koji je došao s pravom da mi pomogne iz ove nevolje. DR WALE je dobar čovjek od svojih riječi. možete se i vi javiti, i on će vam vratiti sreću. WhatsApp/Viber: +2347054019402 ILI Email: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  14. Budući da sam nekoliko godina bio u lošem braku zbog razmišljanja o tome, izgubio sam i posao, plakao sam dan i noć i skoro sam poludio. Ali sada sam ponovno na nogama, zahvaljujući i dr. WALE-u koji mi je vratio sreću. Nakon što sam pročitao o svim dobrim stvarima koje je DR WALE učinio za ljude, brzo sam ga kontaktirao i rekao mu kroz što prolazim. Moj me muž tada uvijek tukao bez ikakvog razloga, uvijek me vrijeđao sve što radim. Nakon što je sve ovo ispričao DR. WALE-u, napravio je Voodoo čaroliju za mene i otkrio da se moj muž viđao s nekom drugom izvan našeg braka i to je razlog zašto dolazi kući i traži greške. Ali sve zahvaljujući DR WALE-u što je sada vratio sve u normalu. moj muž je tražio oprost od mene i moj šef na mom radnom mjestu me je zamolio da se vratim na posao. Preporučam i DR WALE-a svima kojima je potrebna pomoć. WhatsApp/Viber: +2347054019402 ILI E-Mail: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  15. MOJ SUPRUG SE VRATIO UZ VELIKU POMOĆ LJUBAVNE ČAROLIJE DR. WALEA
    Tako sam uzbuđena. Moj prekinuti brak je obnovljen, moj bivši muž se vratio nakon što je ostavio mene i naše troje djece zbog druge žene. Bio sam tako sretan što sam upoznao DR WALE-a kako pomaže mnogim ljudima da vrate ljubavnika pa sam ga kontaktirao da i meni pomogne. tako mi je DR WALE pomogao da vratim svog muža. Veliko vam hvala, DR WALE, jer nikada nisam mislila da će mi se moj bivši muž vratiti tako brzo uz vašu čaroliju. Ti si najbolji i najveći na svijetu. ako ste ovdje i trebate svoju bivšu ljubavnicu natrag ili se vaš muž preselio kod druge žene, nemojte više plakati, kontaktirajte DR WALE-a sada. Evo njegovog kontakta: WhatsApp/Viber: +2347054019402 ILI Email: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  16. Tako sam sretna što ovo dijelim, još uvijek vam ne mogu dovoljno zahvaliti DR WALE, Moj muž je otišao zbog mlađe dame jer nisam mogla roditi zbog PCOS-a, bila sam toliko shrvana da sam bila usamljena da sam puno plakala, pa čak i pokušala si oduzeti život, onda mi je moja prijateljica rekla za ovog velikog čovjeka DR WALE-a koji joj je pomogao da svoj brak učini savršenim, također sam otišla na internet i istražila više o njemu tamo sam vidjela puno dobrih vijesti i o DR WALE-u. pa sam ga kontaktirao bez straha i brige, jer sam znao da će s njim sve biti u redu, rekao mi je sve što trebam platiti, što je bila prikladna naknada i to sam učinio, a on je obavio svoj posao i poslao mi video DR. WALE-a i rekao mi da pričekam nekoliko tjedana da se on vrati. Sljedeći tjedan, na moje najveće iznenađenje, moj muž je na koljenima molio govoreći mi da mi je žao zbog boli koju mi je nanio. trenutno sam tako sretna, Nije tu stalo, ponosna sam što mogu reći da sam trudna pet tjedana, puno vam hvala, DR WALE, zauvijek sam vam zahvalna.. Evo njegovog kontakta WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ILI E-mail: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  17. MOJ MUŽ JE OTIŠAO I DR ISIKOLO MI GA VRATIO I ZADIVLJENA SAM I MORALA DA ŠIRIM DOBRU VIJEST
    Moje ime je Nikolina Vesić. Kada me je moj muškarac napustio, bila sam traumatizirana i slomljenog srca i nisam se mogla snaći mjesecima. Učinio sam sve što sam mogao da ga vratim, ali bezuspješno. Otišao sam u drugi grad nadajući se da ću sve moći ispočetka. Došla sam u kontakt sa drugim muškarcem sa kojim sam se trudila da budem, ali nije išlo jer nisam mogla da ga volim. Znala sam da i dalje volim i da želim svog muškarca da mi se vrati. Tako sam počeo da tražim pomoć i tada sam pronašao DR ISIKOLA iz različitih pogleda čitao sam o njemu. Razgovarali smo i natjerao sam ga da razumije sve što sam trebao znati i vjerovao sam u njega i pridržavao se procedura. Radio je za mene i vratio ljubav i vezu između mene i mog muškarca i samo nakon 48 sati kao što je obećao, moj muškarac me je tražio i razgovarali smo i došao je da me vidi gdje sam i izmislili smo stvari i postali ponovo srećni zajedno. DR ISIKOLO je od povjerenja i može vam pomoći ako mu se obratite za bilo šta. Samo mu pošaljite poruku putem WhatsApp-a +2348133261196 ili ga kontaktirajte putem e-pošte: isikolosolutionhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  18. Nakon što sam bila u vezi sa svojim bivšim godinama, prekinuo je sa mnom, učinila sam sve da ga vratim, ali sve je bilo uzalud, toliko sam ga željela nazad zbog ljubavi koju gajim za njega, preklinjala sam ga sve, obećala sam, ali on je odbio. Otišla sam do prijateljice i objasnila joj svoj problem, a ona mi je predložila da kontaktiram dr. Wale koja joj je pomagala u to vrijeme. Tako sam u WhatsAppu na +2347054019402 dr. Waleu, čaroliji, sve objasnio i rekao mu kako mi se um s vremena na vrijeme uznemiri. i rekao mi je da nema problema, da će sve biti u redu prije četiri dana, rekao mi je da će mi se bivši vratiti za nekoliko dana, bacio je čini i rekao mi da slijedim upute koje je on dao i meni, pa sam i učinila i slijedio sam sve upute koje mi je dao. Iznenađujuće, drugog dana bilo je oko večeri. Bivši me nazvao, bila sam tako iznenađena, odgovorila sam na poziv i sve što je rekao je da mu je toliko žao zbog svega što se dogodilo da želi da mu se vratim, da me toliko voli. Bila sam tako sretna i otišla sam k njemu tako da smo ponovno počeli sretno živjeti zajedno. Od tada sam obećao da ću svakome za koga znam da ima problem u vezi biti od pomoći tako što ću ga uputiti jedinom pravom i moćnom čaroliju koji mi je pomogao s mojim problemom. Njegov WhatsApp/Viber: +2347054019402 ILI email: drwalespellhome@gmail.com
    ako vam je potrebna njegova pomoć u vašoj vezi ili bilo kojem drugom slučaju.
    1) Ljubavne čarolije
    2) Izgubljene ljubavne čarolije
    3) Zaustavite čarolije za razvod
    4) Bračne čarolije
    5) Čarolija za trudnoću
    6) Raskidne čarolije
    7) Smrtna čarolija
    8.) Želite napredovati u svom uredu.
    9) želite zadovoljiti svog ljubavnika
    10) Lutrija

    ОдговориИзбриши
  19. DR WALE TAKOĐER KUM VAM JE VRATIO SVU SREĆU NJEGOVO POVJERENJE JE 100%. KONTAKTIRAJTE WHATSAPP: +2347054019402
    U našim životima svi trebamo posebnu osobu koja će nas učiniti sretnima, mnogo puta stvari ne idu po planu možda zato što u našem umu nešto ozbiljno uznemiruje i izjeda nas. Ovdje sam kako bih cijenio dobar rad DR WALE-a koji je uklonio moju tugu i tugu i vratio im više sreće. DR WALE je čovjek od riječi i obećanja. Ako imate bilo što što želite da on učini za vas, razlog zašto to kažem je zato što je DR WALE bio čovjek koji je pomogao vratiti moju vezu i brak moje sestre. možete ga dobiti na WhatsApp/Viber: +2347054019402 ILI e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  20. zdravo prijatelju, bila sam povrijeđena i slomljena kada se prije sedam mjeseci dogodio veliki problem između mene i mog muža u mom braku. toliko strašno da je iznio slučaj na sudu radi razvoda. rekao je da nikad više ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu na teške bolove. Pokušao sam ga na sve moguće načine vratiti, nakon mnogo moljakanja, ali bezuspješno. a on je potvrdio da je donio odluku i da me više nikad ne želi vidjeti. Tako sam jedne večeri, vraćajući se s posla, srela svoju staru prijateljicu koja je tražila mog muža. Pa sam joj sve objasnila, pa mi je rekla da jedinog načina da vratim muža je da posjetim bacača uroka, jer je i ona to stvarno radila. Tako da nikad nisam vjerovao u magiju, ali nisam imao izbora nego poslušati njezin savjet. Zatim mi je dala adresu e-pošte bacača uroka kojeg je posjetio. DR apata. Sljedećeg sam jutra poslala e-mail na adresu koju mi je dala, a bacač uroka me uvjeravao da će mi vratiti muža u sljedeća dva dana. Kakva nevjerojatna izjava!! Nikada nisam vjerovao, pa je on razgovarao sa mnom i rekao mi sve što moram učiniti. Onda ih radim, pa me sljedeća dva dana, začudo, nazvao moj suprug koji me nije nazvao zadnjih 7 mjeseci da mi javi da se vraća. Tako nevjerojatna !! Tako se vratio isti dan, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju grešku i bol koju je nanio meni i mojoj djeci. Onda je od tog dana naša veza bila jača nego prije, uz pomoć sjajnog bacača čarolija. Dakle, savjetovat ću vam ako imate bilo kakvih problema, kontaktirajte dr Apata na e-mail: drapata4@gmail.com ili ga kontaktirajte na WhatsApp i Viber na ovaj broj: (+66 81 302 8552)..

    ОдговориИзбриши
  21. Tako mi je drago što je moj prekinuti brak obnovljen. Prošlo je više od mjesec dana i čini se da se stvari vraćaju na svoje. Počeo se bolje odnositi prema meni i to je bio proces ozdravljenja za oboje. Noćna mora koja je trajala skoro 2 godine dok nismo prekinuli konačno je gotova. Izgleda da smo se ponovno zaljubili! Oboje smo prošlost ostavili iza sebe i pokušavamo ići naprijed - i po prvi put nakon dugo vremena, budućnost izgleda puno svjetlije. Ne mogu riječima izraziti koliko sam zahvalna dr. Oli. Čini se kao da smo konačno ponovno otkrili stvari jedno o drugome zbog kojih smo se uopće zaljubili. Sva tjeskoba i stres jednostavno su nestali. Hvala vam dr. Ola što ste spasili moj razoreni brak i vratili mi muža! Ponovno sretno živimo zajedno. Kontaktirajte ga na e-mail: drola.banjo@gmail.com i WhatsApp: +27635970874

    ОдговориИзбриши
  22. Moje ime je Goda Bradić. Prošla sam kroz teške trenutke s različitim muškarcima pronalazeći pravu ljubav i istinsko prihvaćanje dok nisam upoznala svog muža koji je ušao u moj život i volio me bez riječi. Živjeli smo zajedno 2 godine i bili smo sretni dok nije došlo do previše svađa i nismo se razišli. Mislila sam da mogu nastaviti dalje, ali shvatila sam da sam duboko zaljubljena u njega i da trebam zauvijek s njim. Nisam imao izbora nego potražiti pomoć što me navelo da kontaktiram dr. Isikoloa znajući kako je mogao pomoći drugima. Posvetio mi je svoju pažnju i dao sve od sebe da nas ponovno pomiri i nakon 48 sati rezultat se očitovao, vratio mi se i ponovno smo se pomirili. Sada su se ljubav i sreća vratili i sve što mogu reći je da istinski cijenim dr. Isikolo jer je nesebično pomogao meni i drugima. Njegov kontakt putem e-pošte: isikolosolutionhome@gmail.com Možete ga također kontaktirati putem WhatsAppa ili Vibera na +2348133261196

    ОдговориИзбриши
  23. HITNO VAM TREBA BACAC ČARONICA DA VAM POMOGNE VRATITI BIVŠEG PARTNERA DR WALE JE PRAVA OSOBA ZA VAS. WHATSAPP/VIBER: +2347054019402

    POZDRAV, tražila sam pomoć kako da vratim bivšu ljubavnicu koja je prekinula sa mnom prije tri godine... Bila sam traumatizirana prekidom i skoro sam htjela počiniti samoubojstvo, ali hvala Bogu da sam dobila kontakt s DR WALEOM, duhovnim ocem koji mi je pomogao da vratim svoju bivšu ljubavnicu nakon mnogo traženja pomoći s različitih mjesta. Kad sam stupio u kontakt s DR WALEOM, sve sam mu objasnio pa mi je dao riječi ohrabrenja i rekao mi da će pripremiti čaroliju za mene koja će mi pomoći da vratim svog bivšeg ljubavnika u roku od nekoliko tjedana i sati. vjerovao sam u njegove riječi jer me na njega uputio prijatelj kojem je on pomogao i upravo sada se moj bivši ljubavnik vratio i živimo sretno zajedno kako bismo se vjenčali sljedeći mjesec. Ako trebate bilo kakvu pomoć poput povratka ljubavnika, čarolije za dobitak na lutriji, čarolije crne magije ITD. Onda, predlažem da sada stupite u kontakt s DR WALEOM preko njegovog
    WhatsApp/Viber: +2347054019402 ILI Email: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  24. Moje ime je Goda Bradić. Prošla sam kroz teške trenutke s različitim muškarcima pronalazeći pravu ljubav i istinsko prihvaćanje dok nisam upoznala svog muža koji je ušao u moj život i volio me bez riječi. Živjeli smo zajedno 2 godine i bili smo sretni dok nije došlo do previše svađa i nismo se razišli. Mislila sam da mogu nastaviti dalje, ali shvatila sam da sam duboko zaljubljena u njega i da trebam zauvijek s njim. Nisam imao izbora nego potražiti pomoć što me navelo da kontaktiram dr. Isikoloa znajući kako je mogao pomoći drugima. Posvetio mi je pažnju i dao sve od sebe da nas ponovno pomiri i nakon 48 sati rezultat se očitovao, vratio mi se i ponovno smo se pomirili. Sada su se ljubav i sreća vratili i sve što mogu reći je da istinski cijenim dr. Isikolo jer je nesebično pomogao meni i drugima. Njegov kontakt putem e-pošte: isikolosolutionhome@gmail.com Možete ga također kontaktirati putem WhatsAppa ili Vibera na +2348133261196

    ОдговориИзбриши
  25. DR ISIKOLO nije nitko za usporedbu u pogledu rješenja za vaše probleme u vezi ili braku. Moje ime je Ariana Antolić. Dugo se borim s depresijom znajući da je to posljedica slomljenog srca kad me dečko ostavio zbog druge dame. Nikada nisam znala da je donio odluku da odem od mene sve dok nisu prošli mjeseci i nisam mogla doći do njega. Morala sam kontaktirati DR ISIKOLA kada sam čula za njega. Rekao mi je što sve treba učiniti kako bih obnovio ljubav i veze između mene i mog muškarca, što je i učinio. Rezultat se počeo očitovati nakon 48 sati kako je i obećao. Možda zvuči čudno, ali 100% je istina da on nikoga ne iznevjeri. Ne brinite više i kontaktirajte ga sada. e-poštom: isikolosolutionhome@gmail.com ili mu pošaljite poruku putem WhatsAppa +2348133261196.

    ОдговориИзбриши
  26. Privilegija je podijeliti ovo čudesno svjedočanstvo sa svijetom. Muž se razveo od mene prije petnaest mjeseci i bila sam ispunjena grižnjom savjesti jer nisam znala što učiniti da riješim probleme sa svojim mužem. Tražila sam pomoć na internetu o tome kako mogu dobiti pomoć u svom braku i otkrila sam izvrsne svjedoke o DR WALE-u koji je napredovao sa svojim čarolijama. Stupila sam u kontakt s njim i evo, DR WALE mi je rekao da će mi pripremiti čaroliju koja će mi vratiti muža. Bio sam skeptičan, ali nisam imao drugu opciju nego raditi s njim. Nakon rada s DR WALE-om, nekoliko dana kasnije, suprug me nazvao da se vraća kući i od tog dana do ovog trenutka živimo mirno. Sada se vratio s toliko ljubavi i brige. danas mi je drago što vas sve obavještavam da ovaj bacač čarolija ima moć vratiti ljubavnike i ono što najviše iznenađuje je da je naša ljubav sada vrlo jaka, svaki dan je sreća i radost. i Ne postoji ništa bolje od biti s čovjekom kojeg voliš. Toplo ću preporučiti DR WALE-a svakome tko treba bilo kakvu pomoć. Ako imate bilo kakav problem kontaktirajte DR WALE-a, dajem vam 100% garanciju da će vam pomoći!!. Njegov WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ili Email: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  27. Želim upotrijebiti ovaj medij da zahvalim velikom bacaču čarolija DR WALE-u što mi je vratio mog dragog muža. Kad je moj muž ostavio mene i naše dvoje djece zbog druge žene, živjela sam u bolovima jer ga jako volim, nisam znala što da radim, zapravo bila sam zbunjena dok nisam srela svoju prijateljicu koja se zove Ella i ja rekla joj kroz što prolazim, onda mi je rekla da se ne brinem da je i ona prošla kroz isti problem, ali u njenom slučaju to je bio dečko, zatim me odvela do jednog spiritualista, vračara, po imenu DR WALE koji joj je pomogao nazad njezinog dečka, kada sam kontaktirala DR WALE-a na njegov WhatsApp +2347054019402 rekla sam mu svoje probleme, nakon toga mi je rekao što da radim i rekao je da će nakon nekoliko tjedana moj muž doći puzajući njegova koljena moleći me da mu oprostim. Nakon nekoliko tjedana moj muž je došao i počeo me moliti, nisam očekivala da će se to dogoditi tako brzo, pokucali su mi na vrata, kada sam otvorila vrata, na moje najveće iznenađenje vidjela sam svog muža na koljenima kako moli mene i naše djeca da mu oproste.
    On također liječi sve vrste bolesti uključujući i onu dolje navedenu,
    1. HIV / AIDS.
    2. HERPES 1/2.
    3. RAK.
    4. ALS (Lou Gehrigova bolest).
    5. Hepatitis B.
    6. HIPERTENZIJA.
    7. NIZAK BROJ SPERMAJA.
    8. ASTMA.
    9. PROBLEM VIRĐINIJE.
    10. PROLJEV.
    11. HRPA.
    12. HLADA.
    13. MOŽDANI UDAR.

    Također je bacio sljedeće čarolije,

    1. želite dobar brak,
    2. ti si političar i treba ti zaštita,
    3. trebaš ljubavnu čaroliju,
    4. želiš biti bogat muškarac ili žena,
    5. želite da vas partner voli,
    6. tražite ženu ili muža,
    7. želite raditi vizu za bilo koju zemlju po vašem izboru,
    8. poslovni ste čovjek ili žena i želite da se vaš posao pokrene,
    9. želite da vas vaš šef voli,
    10. želite da vas muž ili žena obožavaju,
    11 Trebaš čaroliju za posao,
    12 Trebate unapređenje na poslu,
    Svatko tko ima gore navedene probleme neka kontaktira DR WALE-a, velikog bacača čarolija. Kontaktirajte ga putem WhatsAppa/Vibera: +2347054019402 ili e-pošte: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  28. Snažna i snažna ljubavna čarolija za povratak bivšeg.. Odlučila sam provesti cijeli dan na internetu samo kako bih bila sigurna da puno ljudi može pročitati ovo moje svjedočanstvo o DR WALE-u koji je moćan čarolija iz Afrike, Nakon što me ostavio moj ljubavnik, bila sam toliko usamljena tog dana da sam odlučila potražiti neke savjete o vezama po mreži, nisam znala da je ovo putokaz koji će osigurati povratak mog ljubavnika. Nakon što sam pročitao mnogo savjeta o tome kako obnoviti svoju vezu na bolji način, otkrio sam da DR WALE ima mnogo preporuka od drugih bacača čarolija, pa sam s ovim odlučio da je DR WALE prava osoba za posao, kontaktirala sam DR WALE-a preko njegovih detalja koje sam vidjela na internetu i bila sam tako sretna što sam odabrala raditi s DR WALEOM jer je njegov rad bio 100% savršen i čarolija mi je vratila mog ljubavnika s brzim olakšanjem također mu se obratite za pomoć sada putem WhatsAppa/Vibera: +2347054019402 ili e-pošte: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  29. Moja supruga boluje od raka štitnjače za koji je potvrđeno da je u četvrtom stadiju, liječnik mi je rekao da malo toga može učiniti jer nije reagirala na liječenje, ali moj prijatelj nas je spasio naručivši ovo ulje kanabisa od dr. WALE, za kojeg je rekao da pomaže nekim pacijentima u borbi protiv raznih vrsta raka, pa smo mu odlučili dati priliku, za sada se moja supruga savršeno dobro popravlja i trenutno može sama hodati po kući. Osjećao sam da je potrebno reći drugima koji pate od ove akutne bolesti da jednom kad imate dobro ulje kanabisa, ono vam zaista može pružiti zdravu drugu priliku za život. slučajno, ako vam zatreba ovo ulje od kanabisa, možete kontaktirati DR WALE-a koji je mene i moju ženu opskrbio ovim WhatsApp/Viberom/Telegramom: +2347054019402 ILI e-poštom: drwalespellhome@gmail.com

    ON SVIMA RIJEŠI SLJEDEĆE PROBLEME
    ŠIROM SVIJETA NA:
    1. Vraćanje ljubavnika ili muža
    2. Duhovni otporan na metke
    3. Lutrija
    4. Čarolija za novac
    5. Čarolija za dug život
    6. Čarolija blagostanja
    7. Zaštitna čarolija
    8. Nabavite čaroliju za posao
    9. Čarolija za postajanje menadžerom
    10. Uzmite veliki zajam bez plaćanja naknade
    11. Povrat novca od prijevare
    12. Dječji urok
    13. Urok za trudnoću
    14. Čarolija za slobodu
    15. Ljubavna čarolija
    16, čarolija nestajanja
    17. Nevidljiva ljudska čarolija
    18. Uspjeh ili prolazna čarolija
    19. Bračni urok
    20. Osvetnička čarolija
    21. Čarolija popularnosti
    22. Čarolija za ubijanje
    23. Urok protiv raka
    24. Čarolija nadnaravne moći
    25. Čarolija za ludilo
    26. Čarolija o besplatnom kreditu za kuću
    27. Produkcija filmova i filma
    28. Urok za HIV/sidu
    29. Urok tuberkuloze
    30. Izgubite težinu i čaroliju tijela

    ОдговориИзбриши
  30. Pozdrav prijatelji, sjajno i nevjerojatno svjedočanstvo o Velikom bacaču čarolija koje stvarno volim podijeliti. Povratak moje žene je ono što sam najmanje očekivao i nisam mogao zamisliti. Ja i moja žena smo u braku pet godina i živimo sretno ali odjednom se ona potpuno promijenila i okrenula od mene i nikad nisam znao što se događa, pokušao sam je pitati ali mi je odbila reći što problem je, i kako je vrijeme prolazilo ona je tražila razvod. Bio sam tako zabrinut i zbunjen, i dao sam sve od sebe da je vratim, ali nije bilo lako, mislio sam da je svaka nada izgubljena, a dok sam tražio izlaz, moj prijatelj koji je imao sličan problem rekao je ja o sjajnom bacaču čarolija po imenu DR WALE koji mu je također pomogao da vrati svoju ženu. Nikad u cijelom životu nisam vjerovao u čaranje ili magiju jer nikad nisam mislio da će uspjeti, ali sam pokušao dati ovom čovjeku priliku i na moje najveće iznenađenje, bacio je čaroliju na mene, ali danas smo ponovno zajedno u lijepom domu s troje prekrasne djece. Opet smo sretni zajedno i koristim ovu priliku da kažem svima koji prolaze u sličnoj situaciji da ga kontaktiraju na WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ili Email: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  31. Imala sam ozbiljnih problema u vezi sa svojim dečkom i to je rezultiralo njegovom selidbom u stan svoje prijateljice. Sve se pogoršalo jer je s prijateljicom počeo često odlaziti u barove i striptiz klubove, opijati se i padati u nesvijest. Uvijek mi prijeti telefonom kad god ga nazovem zbog svih loših savjeta koje mu je prijatelj dao. Stvarno ga volim i bili smo u vezi pet godina i dobili smo prekrasnu kćer. Također sam izgubila mnogo novca na terapeutima dok me prijateljica kojoj je pomogao da se uda za svog dečka iz djetinjstva nije upoznala DR. WALE; to mi je dalo potpuno samopouzdanje i snagu da ga vratim. Učinila sam sve što je tražio i unutar tjedan dana nazvao me dečko i odjurio kući, stvari su se jednostavno promijenile među nama emocionalno. Ima posao i prestao je piti i imati nebitne prijatelje. To je čudo za koje nikad nisam vjerovao da je moguće jer sam izgubio svaku nadu dok nisam pronašao DR WALE-a. Zato sam obećao podijeliti svoje svjedočanstvo po cijelom svemiru. Sva hvala dr. WALE-u na velikom poslu koji je obavio za mene. Ispod su detalji o DR WALE-u. WhatsApp: +2347054019402 ili e-pošta: drwalespellhome@gmail.com u situaciji da prolazite kroz slomljeno srce, i uvjeravam vas da će, kao što je on meni učinio, sigurno pomoći i vama.

    ОдговориИзбриши

PREDIGRA TOKOM SEKSA - KOLIKO VAM JE STALO DO NJE? 1. Predigra je uvertira u seksu, ali se čini da je muškarci i žene ne dož...