среда, 18. децембар 2019.




Šta je to što nam je potrebno u partnerskoj ljubavi? 




 




Seksualni odnosi, bračne veze i želja za potomstvom često se prepliću i sapliću.
Imam klijente koji nikada nisu imali seksualne odnose, a dugo su u braku i žele decu, kao i klijente koji su se razveli i imaju decu, a žele ih još. Tu su i samci koji žele decu, ali imaju probleme u održavanju veze ili u seksu. Takođe, srećem osobe koje su u braku, imaju decu, svađaju se, ali ostaju zajedno zbog dece.
 
Sigurno se pitate šta je ovim ljudima zajedničko?
I sigurno naslućujete - DECA.
 
Gotovo svima nama su važna deca. Kulturološki i genetski smo kodirani na takav način, ali u gorenavedenim slučajevima deca služe kao "beg od realnosti".
Recimo da imamo partnera sa kojim nam nije dobar odnos ili s njim nemamo seksualni život, zbog čega bismo koristili veštačku oplodnju (osim kada je biološki sat baš otkucao, što je retkost) za stvaranje potomstva kada osnovnu stvar - zadovoljavajući seksualni život - nismo obezbedili?

Zašto bi neko ko ima decu, ali i seksualnu zavisnost ili probleme sa seksualnom željom ili uzbuđivanjem, želeo još dece u braku ili sa novom ženom? Zašto neko ko je sam, pod pritiskom sredine, krene na terapiju jer je vreme za stvaranje porodice? Zbog čega mnogi u današnje vreme zloupotrebljavaju medicinu pa eliminišu prirodni tok kretanja kroz život?

Zato što je tako lakše. Ne upuštati se u razmatranje sopstvene odgovornosti za život koji živimo je jednostavnije. Tu odgovornost imamo i pre što nego postanemo roditelji. Prvenstveno prema sebi, a kasnije i prema partneru.
Ne treba da nam deca budu “spas” od samačkog života, dosade u braku, nerazumevanja sopstvenih problema, strahova, mogućih konflikta tokom upoznavanja ili od razvoda.
Deca to jesu, jer mi mislimo pogrešno, pa se držimo njih kao alibija za naše živote.
Bilo bi korisno da istražimo zašto želimo decu, odnosno šta je potrebno da obezbedimo kao bazu kako bi naša deca imala pravo mesto u ovom svetu.

Ljubavni i seksualni susreti ne postoje samo zbog reprodukcije. Kada ljudi imaju neki problem u intimnom povezivanju, njima se deca nametnu kao rešenje, kao način da se veza/brak osigura još na samom početku, a sve to iz potrebe da se izbegne suočavanje sa seksualnom ili bračnom neusklađenošću ili da bi se prolongirao mogući prekid veze/razvod.

Ipak, treba znati da se bračni i seksualni problemi rešavaju seksualnom terapijom, a ne detetom.


Josif Fidanovski, dipl.psiholog
psihoseksualni terapeut,
kognitivno-bihejvioralni terapeut


www.seksin.net

2 коментара:

  1. Pozdrav u sezoni, prijateljima, zovem se Dubravka Gradiški iz Hrvatske i liječnica sam i imam 49 godina. Ljubazno pročitajte moje istinsko životno svjedočanstvo, imam pozitivnu namjeru da će ove informacije pomoći nekome tko čita ovaj članak, u roku od dva dana obnoviti raskinuti brak i povratiti izgubljenu ljubavnu vezu. Nakon godina u vezi s Paulom, prekinuo je sa mnom, učinila sam sve da ga vratim da me voli, ali sve što sam učinila bilo je uzalud, toliko sam ga željela zbog ljubavi koju prema njemu imam , Pitao sam ga dajem obećanja za sve što sam imao, ali on je odbio. Objasnio sam problem svojoj kolegici na poslu i ona mi je predložila da se radije obratim ljubavnom čarobnjaku koji bi mi mogao pomoći da mu uzvratim ljubav, ali ja sam tip osobe koja nikad nije mislila da dio ljubavnih čarolija postoji ili radi, nisam imao izbor, ali da isprobam, poslao sam e-mail na spellcaster channel i rekao mi je da nema problema sve će biti u redu prije tri dana, da će se moj bivši vratiti prije tri dana, bacio je komad ljubavne čarolije u zrak i iznenađujuće je drugi dan bio oko 3.00 ujutro. Bivši me ljubavnik nazvao na mobitel, bila sam toliko iznenađena da sam se odazvala Telefonskom pozivu i sve što je rekao bilo je da mu je bilo toliko žao zbog svega što se dogodilo da je želio da mu se vratim jer me toliko voli. Bila sam tako sretna i tako smo počeli živjeti sretno zajedno. na ovaj način možete ga kontaktirati ako vam je potrebna pomoć možete ga kontaktirati putem ove adrese e-pošte: dralaba3000@gmail.com ili ga kontaktirati na whatsapp: 2349071995123

    ОдговориИзбриши
  2. Bila sam povrijeđena i slomljena srca kada se prije sedam mjeseci u mom braku dogodio jako veliki problem između mene i mog muža. toliko strašno da je odnio slučaj na sud radi razvoda. rekao je da više nikad ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu na teške bolove. Pokušala sam ga na sve moguće načine vratiti, nakon mnogo preklinjanja, ali bezuspješno. a on je potvrdio da je donio odluku i da me više nikad ne želi vidjeti. Tako sam jedne večeri, vraćajući se s posla, srela svoju staru prijateljicu koja je tražila mog muža. Pa sam mu sve objasnila, pa mi je rekao da je jedini način da vratim muža da posjetim bacača uroka, jer je i on to stvarno učinio. Tako da nikad nisam vjerovao u magiju, ali nisam imao izbora nego poslušati njegov savjet. Zatim mi je dao e-mail adresu bacača uroka kojeg je posjetio. dralaba3000@gmail.com. Sljedećeg jutra poslala sam e-mail na adresu koju mi ​​je dao, a čarolija me uvjerila da ću muža vratiti sljedeća dva dana. Kakva nevjerojatna izjava!! Nikad nisam vjerovao, pa je razgovarao sa mnom i rekao mi sve što moram učiniti. Onda ih radim bez povišice, pa me sljedeća dva dana, začudo, zvao suprug koji me nije zvao zadnjih 7 mjeseci da mi javi da se vraća. Tako nevjerojatna !! Tako se isti dan vratio, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i bol koji je nanio meni i mojoj djeci. Tada je od tog dana naša veza bila jača nego prije, uz pomoć sjajnog bacača uroka. Dakle, savjetovati ću vas ako imate bilo kakvih problema, obratite se dr alabi na email: dralaba3000@gmail.com ili ga kontaktirajte na whatsapp i viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744.......

    ОдговориИзбриши

PREDIGRA TOKOM SEKSA - KOLIKO VAM JE STALO DO NJE? 1. Predigra je uvertira u seksu, ali se čini da je muškarci i žene ne dož...