среда, 18. децембар 2019.





BLAGO KOJE TREBA DA BUDE OTKRIVENO







​Osnovno poverenje
Bilo bi lepo kada bi svaki klijent koji dođe na terapiju imao osnovno poverenje – ono što je Erikson pronašao da se stiče u prvoj godini života, kroz brižan odnos između majke i deteta. Nažalost, u praksi često srećemo osobe koje nemaju taj dar od majke ili ga nikada kasnije nisu pothranile kroz iskustva sa drugim ljudima. One žive kao da su odbačene od drugih – prihvataju ulogu koju su same sebi nametnule i koju nesvesno održavaju, jer smatraju da moraju da budu drugačije i bolje da bi ih ljudi voleli i prihvatili. Zbog toga su ove osobe primorane da budu žrtve svog postojanja, pa čak i da nesvesno zavole tu poziciju koju svesno preziru.

Nevoljenost i ranjivost
Nevoljenost, koja nosi poreklo još iz rane mladosti, a koja je nesrećno bila stvorena kroz roditeljske zabrane ili neadekvatne stimulacije, dala je svoj procvat u periodu puberteta i kasnije: ljudi su počeli da beže od emotivne bliskosti. Kao da ne veruju drugoj osobi ili, u najgorem slučaju, celom svetu. Ono što za mnoge izgleda prilično jednostavno – deljenje svog intimnog sveta sa drugima i njegovo stavljanje u službu partnerskog odnosa, za ove ljude je “strašna zona” i vodi do ranjivosti koja ne može biti podneta.

Da li to znači da ranjivost, kao i drugi aspekti pozitivne i negativne osećajnosti, nisu bili dozvoljeni u matici – tamo gde je trebalo da budu eksponirani, a da se onda takav negativni trend samo nastavio kroz naviku da se bude zatvoren na mestu gde bi otvorenost i deljenje sebe omogućili novu dimenziju bitisanja tog bića? Gde je angažovanost te osobe, uprkos hendikepu u ranoj mladosti? Zašto ona bira da čeka, čak i kada ima snažnu podršku i razumevanje od strane terapeuta?

Nepoverenje je nešto što se preliva, kao i poverenje. Ako ga nosite u sebi, ono čeka priliku da se projavi. U terapijskom kontekstu, nepoverenje se odslikava uvek kada treba da se uradi korak više, da se izađe iz bezbedne zone: da se osoba više angažuje u društvenom životu, da otkrije neku tajnu svom partneru, da prizna drugima probleme u kojima se nalazi itd. Obično u toj tački klijent zakoči, krene da se buni protiv promene, iako je načelno želi, pod parolom da to nije lako. A šta je lako, zašto bi trebalo da bude lako?
Razvoj je bolan proces, svaki psiholog će Vam to reći, ali kroz taj proces čovek sazreva i počinje drugačije da percipira stvari, neegocentrično, neinfantilno, nego sa razumevanjem da je to jedini način. I nije da postoji sigurna nagrada ili garancija da će svi sokovi života biti dostupni odmah i za vek vekova, već spoznaja da se radost i ljubav mogu doživeti.

Frojd je smatrao da se sreća ne može dostići, da je čovek na stalnoj klackalici između zadovoljsta i nezadovoljstva, da je najviše što može da se dostigne ne biti toliko nesrećan, ali on je bio, u neku ruku, pesimista.

Terapeut ne može da pobedi porodicu
Terapeut i porodica klijenta su često u kontrasmeru iako se ni ne poznaju. Najgora varijanta je kada klijent još uvek živi pod maminim i tatinim krovom, koji stimulišu zavisnost u mnogim segmentima življenja. To je hrana za klijenta od koje se teško odvaja. Teško je bogataša naterati da bude siromah.

Potrebno je razmišljati poput Bude, krenuti u nepoznatom smeru, poput istraživača, od nulte pozicije, pa šta bog da. Treba biti, na neki način, kockar ili vizionar koji je spreman da se odvaži na novi život jer ovaj nije dovoljno dobar, ne ispunjava i čini se gori nego sama smrt.

Potrebno je imati ono što je Albert Elis spomenuo na jednom mestu, a to je plašljiva hrabrost – ne morate da imate apsolutno poverenje da biste krenuli. Krenite uprkos tome što poverenje nije potpuno. Ako neko jednom ne postupi onako kako smo očekivali, to ne znači da se njemu u potpunosti ne može verovati. Razmišljajte da poverenje ima svoje stepenovanje, zbog čega je nekad više, nekad niže, kao i da ono varira u zavisnosti od toga s kakvim ljudima i kojim situacijama se susrećemo. Nemojte da dozvolite da to utiče na Vaše izbore. Jer, nije svejedno, da li ćete ostati ukopani u negativnim osećanjima i razmišljati poput Hitlera – po principu sve ili ništa, ili ćete se drznuti da razmišljate mudrije, da je egzistencija i Vama podjednako dostupna, kao i sam život – a to ste Vi.
Idite ka tome da jednog dana postanete Vaša verzija Bude – kreativni, autentični i spremni da pustite nekoga da Vam se približi. Blago je u Vama, svako je s tim rođen, dopustite da Vas terapeut vodi i blago će se otkriti, samo od sebe. Ali, molim Vas da nikako ne čekate da se nešto desi samo od sebe jer ću morati da Vas razočaram: nijednoj osobi se ništa nije desilo samo od sebe, a da se ona sama nije otvorila ka tom čudu zvanom: ŽIVOT.

4 коментара:

  1. Srećna vam sezona, moje ime je Paul Srebrni nokat. Ovo je vrlo sretan dan u mom životu zahvaljujući pomoći koju mi ​​je pružio Dr.alaba da mi pomogne da povratim bivšu suprugu svojom čarolijom ljubavi i magije. Bio sam u braku 6 godina i bilo je tako zastrašujuće jer je moja supruga zaista varala i tražila razvod, ali kad sam na internetu naišao na e-mail dr. Alabe o tome kako je pomogao tolikim ljudima da dobiju povratne informacije i pomognu popraviti problem vezu i usrećuju ljude u njihovoj vezi. Objasnio sam svoju situaciju i tada sam zatražio njegovu pomoć, ali na moje najveće iznenađenje, rekao mi je da će mi pomoći u slučaju i da sada slavim jer se moja supruga potpuno promijenila nabolje. Uvijek želi biti sa mnom i ne može ništa učiniti bez moje sadašnjosti. Zaista uživam u svom braku, sjajna proslava. Nastavit ćemo svjedočiti na Internetu jer je Dr.Alaba prava čarolija. POTREBNA POMOĆ? KONTAKT
    -Email- dralaba3000@gmail.com
    možete ga dodati i na Whats-app: 2349071995123
    On je jedini odgovor na vaš problem i čini da se osjećate sretno u svojoj vezi. I to je savršeno u vašoj vezi.
    Želite li da se vaš bivši vrati?
    želite ljubavnu čaroliju za novog ljubavnika?
    Rješavanje problema bez djece?
    Rješavanje financijskih problema?
    Loša erekcija i brza ejakulacija?
    Rješenje za bolest i tjelesne bolesti
    Želite biti unaprijeđeni u svom uredu.
    Rješenje problema razvoda?
    Whatsapp ili nazovite 2349071995123 (zanemarite ako vam ne treba pomoć)

    ОдговориИзбриши
  2. Bila sam povrijeđena i slomljena srca kada se prije sedam mjeseci u mom braku dogodio jako veliki problem između mene i mog muža. toliko strašno da je odnio slučaj na sud radi razvoda. rekao je da više nikad ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu na teške bolove. Pokušala sam ga na sve moguće načine vratiti, nakon mnogo preklinjanja, ali bezuspješno. a on je potvrdio da je donio odluku i da me više nikad ne želi vidjeti. Tako sam jedne večeri, vraćajući se s posla, srela svoju staru prijateljicu koja je tražila mog muža. Pa sam mu sve objasnila, pa mi je rekao da je jedini način da vratim muža da posjetim bacača uroka, jer je i on to stvarno učinio. Tako da nikad nisam vjerovao u magiju, ali nisam imao izbora nego poslušati njegov savjet. Zatim mi je dao e-mail adresu bacača uroka kojeg je posjetio. dralaba3000@gmail.com. Sljedećeg jutra poslala sam e-mail na adresu koju mi ​​je dao, a čarolija me uvjerila da ću muža vratiti sljedeća dva dana. Kakva nevjerojatna izjava!! Nikad nisam vjerovao, pa je razgovarao sa mnom i rekao mi sve što moram učiniti. Onda ih radim bez povišice, pa me sljedeća dva dana, začudo, zvao suprug koji me nije zvao zadnjih 7 mjeseci da mi javi da se vraća. Tako nevjerojatna !! Tako se isti dan vratio, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i bol koji je nanio meni i mojoj djeci. Tada je od tog dana naša veza bila jača nego prije, uz pomoć sjajnog bacača uroka. Dakle, savjetovati ću vas ako imate bilo kakvih problema, obratite se dr alabi na email: dralaba3000@gmail.com ili ga kontaktirajte na whatsapp i viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744.......

    ОдговориИзбриши
  3. Bila sam povrijeđena i srce mi se slomilo kada se prije šest mjeseci dogodio veliki problem u mom braku, između mene i mog muža. toliko strašno da je iznio slučaj na sudu radi razvoda. rekao je da više nikada ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu u teške bolove. Pokušala sam na sve moguće načine da ga vratim, nakon mnogo moljakanja, ali sve bezuspješno. I potvrdio je da je donio svoju odluku, i više me nikada nije želio vidjeti. Tako sam jedne večeri, vraćajući se s posla, srela starog prijatelja koji je pitao mog muža. Pa sam mu sve objasnila, pa mi je rekao da je jedini način da vratim svog muža da posjetim čarača, jer je i njemu stvarno djelovalo. povjerenje i uvjerenje koje imam u ovo, moj prijatelj me tjera da njegove riječi shvatim ozbiljno, rekao sam mu da mi da kontakt osobe koja mu pomaže, a onda mi je dao DR WALE WHATSAPP KONTAKT: +2347054019402. I tako sam sljedećeg jutra poslao poruku dr. WALE-u. Oboje smo razgovarali i on me uvjerio da ću dobiti svog muža u roku od tjedan dana. Kakva nevjerojatna izjava, DR WALE mi je rekao sve što trebam učiniti. Iznenađujuće, moj suprug, koji me nije nazvao zadnjih šest mjeseci, nazvao me da me obavijesti da se vraća. Tako nevjerojatna!! Tako se i vratio istog dana, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i za bol koju je nanio meni i našoj djeci. Od tog dana, naša je veza sada bila jača nego što je bila prije. Savjetovat ću vas tamo ako imate bilo kakav problem, kontaktirajte DR WALE-a, dajem vam 100% jamstvo da će vam pomoći.. WhatsApp: +2347054019402 ili e-pošta: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  4. Svjedočim o moćnom čarobnjaku koji mi je vratio muža. Sve je počelo kada sam uzela njegov telefon i vidjela da mu je žena poslala poruku da uživa u posljednjem vremenu koje su oboje proveli zajedno. Pristojno sam mu se suočila s tim, a on se naljutio i od tog dana prestao razgovarati sa mnom. Počeo se ponašati čudno, a onda mi je rekao da me više ne želi da voli drugu, njegove riječi su ga jako pogodile i postala sam tužna i plakala sam cijeli dan i noć. Blokirao me na svom Instagramu, Facebooku i mobitelu pa sam više nisam mogao doći do njega, to me još više rastužilo i rasplakalo. Uzeo sam svoj tužni um i tugu i ostao sam. Nakon što je prošlo nekoliko mjeseci, jednog sam dana pretraživao na internetu kad sam vidio komentar o sjajnom radu DR WALE-a koji je učinio za mnogo ljudi. Kontaktirala sam ga i ispričala mu svoje probleme, a on mi je rekao da se ne zamaram da će sve biti u redu. Da skratim priče, nakon što sam mu objasnio svoje probleme, tražio je da platim sve materijale koje će koristiti za mene, što ću ja platiti za sve. zatim mi je rekao da će mi se muž javiti nakon nekoliko tjedana, pa sam strpljivo čekala, i moje iznenađenje nakon tjedan i nekoliko dana suprug mi je poslao SMS poruku u kojoj mi je rekao da mu trebam oprostiti za sve što mi je učinio To je sada promijenjena osoba kojoj bih trebao dati drugu priliku. Tako sam mu oprostila i vratili smo se zajedno, ponovno živjeli sretno. Možete kontaktirati DR WALE-a na njegov WhatsApp: +2347054019402 ILI E-MAIL: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши

PREDIGRA TOKOM SEKSA - KOLIKO VAM JE STALO DO NJE? 1. Predigra je uvertira u seksu, ali se čini da je muškarci i žene ne dož...