среда, 18. децембар 2019.



PREDIGRA TOKOM SEKSA - KOLIKO VAM JE STALO DO NJE?



1. Predigra je uvertira u seksu, ali se čini da je muškarci i žene ne doživljavaju na isti način. Koliko je ona važna muškarcu, a koliko ženi? Da li se njihovi pojmovi predigre podudaraju?
- Da bi razumeli odnos koji muškarac i žena imaju prema predigri, moramo obratiti pažnju na proces uzbudjivanja kod oba pola. Muškarac se u seksu brzo uzbudjuje i brzo hladi nakon orgazma, žena suprotno, njoj je potrebno više vremena za uzbudjenje i za hladjenje nakon vrhunca. U ljubavi je situacija obrnuta, tu se žena brže zagreje,ali i brže ohladi, a muškarac se sporije zaljubljuje, i sporije odljubljuje....
Medjutim, muškarac može imati mnogo koristi ukoliko nauči da prati ritam žene tokom predigre, jer suštinski i muškarcu je ona itekako potrebna, a posebnu kod onih koji imaju odredjenu nesigurnost ili neki problem u seksu.
Znači, njihovo poimanje je različito, ali to nikako ne sme biti smetnja, ukoliko oboje razumeju da je predigra takodje deo igre, nikako manje važan i manje značajan.
A to je jedino moguće ako se napusti ideja da je orgazam najbitniji deo seksualnog čina.

2. Postoji li dobar seks bez predigre i da li je ona preduslov za to?
- Postoji, u retkim situacijama, kada se predigra već odigrala u "glavi" kod oba partnera. U većini slučajeva, potrebno je postepeno zagrevanje, aktiviranje erogenih zona i produbljivanje čulnog fokusa...Tada i orgazam postaje intenzivniji.

3. Pošto je ženama teže da se opuste pred seksualnim činom, koliko je ženama važna komunikacija sa partnerom, koja se može smatrati nekim vidom predigre?
- Komunikacija izmedju partnera je veoma važna i predstavlja deo seksualne inteligencije. Ona nije bitna samo ženama, jer se i muškarci opuštaju na taj način. Ipak, muškarci su skloniji da se vizuelno uzbudjuju, a ženama su reči glavni afrodizijak.

4. Šta u predigri dodatno može da stimuliše partnera? Da li su to možda neki fetiši?
- Predigra je stvar kreativnosti, pa u nju svako ulazi sa sopstvenom idejom šta bi njemu i partneru prijalo. Ljubljenje usana i ostalih delova tela, bez žurbe, kao i dodirivanje erogenih zona bez zadrške, uz puno osećaja, uvek pospešuju uzbudjenje. Fetiši u bukvalnom smislu te reči, kada vas neki odevni predmet uzbudjuje više od ženskog ili muškog tela, suštinski ne pomažu predigri jer vas udaljavaju od partnera. Svaki drugi “fetiši” koji razbijaju monotoniju u seksualnoj igri, mogu stimulisati uzbudjenje, ali samo na kratko. Učiniti predigru lepu, zanimljivu, značajnu, na duge staze, mogu jedino ljubav, intimnost i bliskost za koji su se oba partnera založili.

3 коментара:

  1. Pozdrav sezone svima, želim podijeliti svoje prekrasno svjedočanstvo. Nakon što je godinama bio u vezi sa Mužem, on je prekinuo sa mnom, učinila sam sve što je bilo moguće da ga vratim, ali sve je bilo uzalud, toliko sam ga željela jer zbog ljubavi koju imam prema njemu, molila sam ga sa svime, davala sam obećanja, ali on je to odbio. Objasnio sam svoj problem svojoj prijateljici i ona mi je predložila da radije kontaktiram bacača čarolija koji bi mi mogao pomoći da ga čarolijom vratim natrag, ali ja sam tip koji nikad nije vjerovao u čaroliju, nisam imao izbora nego da ga isprobam, e-poštom poslao čaroliju i rekao mi je da nema problema što će prije tri dana biti sve u redu, da će mi se bivši vratiti prije tri dana, bacio je čaroliju i iznenađujuće drugi dan, bilo je to oko 16 sati. Nazvao me bivši, bila sam toliko iznenađena, odazvala sam se pozivu i rekao je samo da mu je toliko žao zbog svega što se dogodilo da je želio da mu se vratim, da me toliko voli. Bila sam tako sretna i otišla k njemu, tako smo opet počeli sretno živjeti zajedno. Od tada sam obećao da bih bilo kome koga poznajem imao problema u vezi, bio od pomoći takvoj osobi uputivši je ili jedinog stvarnog i moćnog bacača čarolija koji mi je pomogao u rješavanju vlastitog problema. e-mail: dralaba3000@gmail.com
    možete mu poslati e-poštu ako trebate njegovu pomoć u vašoj vezi ili bilo kojem drugom slučaju.

    Ljubavne čarolije
    Zaradite dobar novac ili osvojite lutriju.
    Ostvari uspjeh u poslu.
    Duhovni problemi.
    Dobiti sudski spor.
    Potražite svog životnog partnera.
    Nađite dobro plaćen posao.
    Steknite kontrolu nad svojim brakom.
    Primite naklonost i steknite privlačnost ljudi.
    Vratite izgubljeni novac.
    Izliječi te od svih bolesti. i izlječive i neizlječive.
    Riješite probleme s trudnoćom i blagoslovite vas bebama itd ...

    Obratite se ovom velikom čovjeku ako imate bilo kakvih problema s trajnim rješenjem
    putem dralaba3000@gmail.com
    Zahvali mi poslije

    ОдговориИзбриши
  2. Bila sam povrijeđena i slomljena srca kada se prije sedam mjeseci u mom braku dogodio jako veliki problem između mene i mog muža. toliko strašno da je odnio slučaj na sud radi razvoda. rekao je da više nikad ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu na teške bolove. Pokušala sam ga na sve moguće načine vratiti, nakon mnogo preklinjanja, ali bezuspješno. a on je potvrdio da je donio odluku i da me više nikad ne želi vidjeti. Tako sam jedne večeri, vraćajući se s posla, srela svoju staru prijateljicu koja je tražila mog muža. Pa sam mu sve objasnila, pa mi je rekao da je jedini način da vratim muža da posjetim bacača uroka, jer je i on to stvarno učinio. Tako da nikad nisam vjerovao u magiju, ali nisam imao izbora nego poslušati njegov savjet. Zatim mi je dao e-mail adresu bacača uroka kojeg je posjetio. dralaba3000@gmail.com. Sljedećeg jutra poslala sam e-mail na adresu koju mi ​​je dao, a čarolija me uvjerila da ću muža vratiti sljedeća dva dana. Kakva nevjerojatna izjava!! Nikad nisam vjerovao, pa je razgovarao sa mnom i rekao mi sve što moram učiniti. Onda ih radim bez povišice, pa me sljedeća dva dana, začudo, zvao suprug koji me nije zvao zadnjih 7 mjeseci da mi javi da se vraća. Tako nevjerojatna !! Tako se isti dan vratio, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i bol koji je nanio meni i mojoj djeci. Tada je od tog dana naša veza bila jača nego prije, uz pomoć sjajnog bacača uroka. Dakle, savjetovati ću vas ako imate bilo kakvih problema, obratite se dr alabi na email: dralaba3000@gmail.com ili ga kontaktirajte na whatsapp i viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744.......

    ОдговориИзбриши

PREDIGRA TOKOM SEKSA - KOLIKO VAM JE STALO DO NJE? 1. Predigra je uvertira u seksu, ali se čini da je muškarci i žene ne dož...